Hernímu designu se věnuji už 30 let. Profesionálně 16+ let, a to v různých oblastech. Pracoval jsem na AAA hrách, jako je vojenská simulace ARMA 2 a 3, na mobilních hrách Mimpi a Mimpi Dreams, a na živých únikových hrách. S pražským studiem Mindmaze jsem vytvořil dvě únikovky nové generace: Galactic Pioneers a Nautilus. Od roku 2016 se také věnuji výuce herního designu a vývoje na univerzitách v Plzni a Praze, a také v soukromých online kurzech na platformách GameDevHub a Anomalia.

Baví mě učit. Rád sleduji, jak se mí studenti dostávají z pozice, kdy o hrách neví vůbec nic až do herního průmyslu.

Mgr. Martin Vaňo

Profesní životopis

Konzultace a vzdělávání v oblasti herního vývoje

2023, ByteBarrel, workshop optimalizace v Unreal Engine, produkce

2023, Nadace Protect the Little Ones, externí konzultant a designér edukační hry o kyberbezpečnosti pro děti

2023, Festival kreativní byrokracie, gamifikace festivalu, vedení teamu

2023, FunArena, externí konzultant a designér teambuildingových her

2020 - 2022, GameHighEd, příprava osnov bakalářského herního programu v mezinárodním týmu (PL, FI, TR)

2023, Soukromá střední škola Michael, příprava herního oboru SŠ 

2023, Ostravská Univerzita, konzultace herního oboru CŽV

2023, Anomalia, soukromé kurzy herního vývoje, designér kurzů, producent, lektor

2022, Plaion, Inc, populárně naučný kurz, designér kurzu   

2022, Keen Software House, interní kurz narativního designu, produkce kurzu 

2020 - 2023, GameDevHub, ředitel, lektor, designér kurzů

2016 - 2023, Západočeská Univerzita v Plzni, výuka předmětu herní vývoj 

2019 - 2020, Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR, Kvalifikace herních profesí

2019 - 2022, Vysoká Škola Kreativní Komunikace, výuka předmětu herní design

Herní design

2018 - 2020, Dechberoucí příběh ponorky Nautilus, Mindmaze, puzzle a narativní designér, stavbyvedoucí.

2016 - 2018, Galactic Pioneers, Mindmaze, puzzle a narativní designér, stavbyvedoucí.

2018, Volcanoids, Volcanoids, scénář úvodu a závěru 

2015 - 2016, Mimpi Dreams, game design, QA, PR, produkce

2015, Infinitum, Allodium, game design, community management, PR

2014, Devfest, Google, gamifikace festivalu, designér

2012 - 2014 Mimpi, puzzle design, QA, PR

2012 - 13, Střepiny, hobby projekt, vedoucí projektu

2012, Miner Wars, Keen Software House, level a narativní senior designér

2010 - 2011 Arma III, Bohemia InteractiveI, designer misí a příběhu 

2009 - 2010 Arma II Operation Arrowhead, Bohemia Interactive, manažer lokalizace, designer misí a příběhu

2009 Arma II, Bohemia Interactive, designer misí a příběhu

1999 - 2010, PASS, hobby projekt, vedoucí projektu

Máte zájem o spolupráci?
Nebojte se mě oslovit!